Kåt på vampyrer

Jag måste inleda med att säga att detta inlägg kommer att medföra att jag tappar många läsare. Det har absolut ingenting med mode eller något vuxet ämne att göra. Sorry, inget knull prat och ingenting om att suga kuk o slicka fitta eller något sånt. Nu har jag nog sagt för mycket.

Jag älskar nämnlingen twilight filmerna. Fy fan vad jag älskar dem. Jag har läst alla böcker tusen gånger och sett alla filmer som hittills kommit ut på bio. Jag är väldigt anti fildelning så ja, jag väntar, det pirrar, men jag väntar.

Efter första filmen hade jag bestämt mig: När jag blir stor ska jag bli vampyr. För är man vampyr är man sexig som bara den. Kolla bara på skådisarna, hur snygga som helst. Amatör skådespeleri visserligen, men snygga. Tjejer, vad fan, håll med mig!

Skämt å sido.

En bra sak med twilight filmerna är att det har blivit trendigt att vara blek. Ingen mer orange solbränna inte. Jag tror att solariumbranschen är rasande, men jag tycker att det är bra! Man slipper canceer ett tag framöver. Visserligen riskerar man att en massa barn går runt och suger varandas blod, bits, leker varulvar, hoppar från klippor, men man får ge och ta. Åtminstonde slipper vi en massa oompa loompas ett tag framöver.

Mmm, kåt på Edward.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0