Lakris Swinger

När jag inte kunde somna igårkväll började tankarna att flöda. Då kom jag på en briljant idé. Jag ska ha swinger fest. Det låter kanske lite galet för de flesta, så jag ska försöka att behärska mig i alla fall när jag skriver om det.

Jag är så exhalterad att jag knappt kan sitta still. Jag har varit särskilt fascinerad av latex och läder ända sedan Halloween och jag har nu kommit på hur jag ska få användning av det.

Inspirerat av en av bra klubb jag varit på ska jag bjuda på fest där temat är lakris. Såklart kan jag tänka mig att det kommer dyka upp många svarta latex och läderklädda snygga tjejer, men jag hoppas att i alla fall att vissa låter fantasin flöda.

Brudar, oroa er inte, detta event ska handla väldigt lite om att knulla och slicka fitta. Jag är nyfiken på att se var folk sätter sina gränser och vad dem vågar göra i sexiga kläder snarare än om de dykt upp vardagsklädda.

Jag har en gammal knullkontakt som känner en sömmerska som håller på med läder och latex, men det kanske inte är en så bra idé att ringa honom, jag vill ju inte låta som att jag bjuder över honom för att knulla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0